Search

Stories From The City

Posted on Thursday 7 January 2016
Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Coat | Płaszcz: here
Top | bluzka: here
Skirt | spódnica: here
Bag | torebka: here
Watch | zegarek: Parker
Shoes | buty: DeeZee

Sesje w śniegu nie są moją mocną stroną, choć muszę przyznać że Wrocław wygląda magicznie odkąd zrobiło się biało :) Dzisiaj jednak chcę Wam pokazać jedną z moich ostatnich jesiennych sesji, której nie dążyłam opublikować przed końcem roku. Bordo w tym czasie zdecydowanie zdominowało moją garderobę. W zestawie koronkowa spódnica z Zary, lekki kożuszek i dzianinowy top zapinany na guziczki z tyłu. Tamtego dnia było na tyle ciepło i słonecznie, że mogłam ostatni raz założyć wiązane zamszowe szpilki z Deezee, choć krótkie ciepłe botki również świetnie by się sprawdziły w tym zestawie :) Mam nadzieję, że mi wybaczycie chwilowy brak zimowych stylizacji, ale za kilka dni czeka mnie mała metamorfoza... więc po niej wrócę z nowościami, obiecuję! Trwają również prace nad delikatnym uproszczeniem i odświeżeniem wyglądu bloga, liczę na to, że wersja końcowa przypadnie Wam do gustu :) Trzymajcie się ciepło! 


« Newer Post Older Post »

46 comments

  1. Wyglądasz fantastycznie, drugie zdjęcie nadaję się na okładkę modowej gazety :) Buźka pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. So perfect, dear :)
    Love all outfit and the shades :)


    NEW OUTFIT POST | Higher Place
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  3. Cała stylizacja jest nieziemska ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia a płaszczyk to totalne szaleństwo którego pragnę! Super pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia cała stylizacja<3

    ReplyDelete
  6. Spódnica czad i bluzka super się kompletuje !
    www.magfashion.pl

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Twoje włosy, ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  8. W pierwszym momencie widząc zdjęcia pomyślałam, że zwariowałaś - stylizacja i TAKIE buty na obecną pogodę?!
    Później, kiedy pojawił się tekst zrozumiałam wszystko ;)

    Mimo, iż nie na obecną pogodę stylizacja bardzo mi się podoba! Piękna koronka, udane połączenie kolorów.
    Przecudne zdjęcia!

    Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  9. Piękny płaszcz i spódnica. Świetne połączenie, bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  10. That coat is perfection! And I love the whole retro styling, camera included =)

    Have a nice weekend,
    Michael
    MesHommes.com

    ReplyDelete
  11. Ale piękne zdjecia *.*

    ReplyDelete
  12. jak z jakiegoś filmu czy magazynu! cudo :)

    ReplyDelete
  13. Love your coat Meri and this shooting is amazing....(as always). Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    ReplyDelete
  14. Mam ten sam płaszcz,uwielbiam go, czekam aż się znowu ociepli!
    Świetne połączenie Meri!

    Odwiedziłam ostatnio po kilku latach w końcu Wrocław, choć mam tam rodzinę, rzadko tam zajeżdżam, muszę to zmienić, chyba zapomnialam jak piękne jest to miasto i jak je lubię!

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mam ten sam płaszcz,uwielbiam go, czekam aż się znowu ociepli!
    Świetne połączenie Meri!

    Odwiedziłam ostatnio po kilku latach w końcu Wrocław, choć mam tam rodzinę, rzadko tam zajeżdżam, muszę to zmienić, chyba zapomnialam jak piękne jest to miasto i jak je lubię!

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja, torebka bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  17. So pretty, love the shoes! ❤

    ReplyDelete
  18. Zakochałam się w tym płaszczu od chwili gdy zobaczyłam zdjęcie na Twoim instagramie, po prostu cudowny <3 Jestem też ciekawa tych zmian :)

    ReplyDelete
  19. uwielbiam Cię w takich zestawach!
    i podziwiam za gołe stopy! Prawdziwa fashion girl, która niczego się nie boi BRAWO :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam pod zdjęciami, że zdjęcia zostały zrobione jesienią, gdy było ciepło... :)

      Delete
  20. piękna stylizacja! :)

    Swoją drogą - gdzie można zamówić planner Twojego projektu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, drukarnia wciąż mi ich nie dostarczyła, czekam od połowy grudnia i moja cierpliwość na serio się kończy :(
      Jak tylko się pojawią natychmiast dam znać na o tym na Facebooku! Plannery będą dostępne na moim profilu vinted.

      Delete
  21. Masz niesamowity kolor włosów :) Przedostatnie zdjęcie najlepsze według mnie :) Pozdrawiam, Emilia

    ReplyDelete
  22. Wciąż podziwiam Twoje włosy - są piękne. Jakiego podkład używasz przy takim odcieniu włosów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Używam różnych podkładów, bo ciągle testuję jakieś nowe, ale jednym z których korzystam od bardzo dawna jest podkład Rimmel Wake Up, który mieszam z Lancome Teint Idole Ultra (nr.3)
      Obecnie używam też podkładu Lumene Longwear Bluer Fundation (odcień Soft Honey) i jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Delete
    2. Genialna sesja! Wszystko idealnie ze soba wspolgra! :)
      Spodnica - bomba! ;)
      Pozdrawiam :*

      Delete
    3. Genialna sesja! Wszystko idealnie ze soba wspolgra! :)
      Spodnica - bomba! ;)
      Pozdrawiam :*

      Delete
  23. Ciekawe i dość nietypowe wybory. A jaki odcień Rimmel?

    ReplyDelete
  24. Zestaw piękny i bardzo oryginalny.
    Jestem na TAK! :)

    ReplyDelete
  25. Wow... beautiful beautiful ♡ A perfect look, great pics!!
    Kisses!!

    ·Alas de Angel·

    ReplyDelete
  26. Absolutnie idealnie wyglądasz! DO tego jak zawsze perfekcyjne zdjęcia!

    ReplyDelete
  27. Droga Meri, plaszcz mi sie mega spodobał. Podalaś link do niego, ale przeciez ten który masz na sobie jest z białym kozuszkiem w srodku a ten ze strony nie. Nie rozumiem....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Płaszcz jest z Zary, ale niestety kupiony kilka miesięcy temu, więc dałam inną propozycję płaszcza, który kupić :)

      Delete
  28. what a lovely post my dear
    I just found your Blog
    your looks are so inspiring
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete